Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Szállítás és fizetés

Fizetési módok:

Személyes átvétel készpénzben üzleteinkben: Az áru átvételekor történő fizetés választása esetén a Felhasználó jászberényi, vagy budapesti üzletünkben fizeti meg a termék vételárát készpénzben, vagy bankkártyával. Készpénzes fizetésre csak magyar forintban (HUF) van lehetőség.

Átutalással: Felhasználó a megrendelt termékek ellenértékét a visszaigazoló e-mailben megküldött Számlán, vagy Előlegbekérőn található bankszámlaszámra 2 napon belül köteles átutalni. Az összeg bankszámlánkon történő jóváírását követően a Felhasználó jogosult a termék(ek) általa meghatározott módon történő átvételére.

Szállítási költség:

Szállítási költség 40 kg-ig a megrendelt áru tömegétől függően Magyarország egész területén egységes.


Alábbi táblázatban felsorolt egy csomagra vonatkozó bruttó díjak tájékoztató jellegűek, pontos szállítási költséget Szolgáltató a Rendelés visszaigazoláson tünteti fel, amely tartalmazza az esetleges többletszolgáltatások díját.

 

Shoprenter Go GLS házhozszállítás

Alapdíj 0-10,000 kg:

2 600 Ft

Alapdíj 10,001-20,000 kg:

3 900 Ft

Alapdíj 20,001-40,000 kg:

7 200 Ft

 

 

MPL Posta Pont szállítás

Alapdíj 0-20,000 kg:

990 Ft

Törékeny árukezelés:

740 Ft

Csomagolási/logisztikai költség:

2 500 Ft

 

 

MPL Postán maradó szállítás

Alapdíj 0-20,000 kg:

990 Ft

Törékeny árukezelés:

740 Ft

Csomagolási/logisztikai költség:

2 500 Ft

 

 

MPL Általános szállítás - Törékeny árukezelés nélkül

Alapdíj 0-10,000 kg:

1 990 Ft

Alapdíj 10,001-20,000 kg:

2 990 Ft

Alapdíj 20,001-40,000 kg:

5 990 Ft

Csomagolási/logisztikai költség:

2 500 Ft

 

MPL Általános szállítás - Törékeny árukezeléssel

Alapdíj 0-10,000 kg:

1 990 Ft

Törékeny árukezelés:

1 490 Ft

Csomagolási/logisztikai költség:

2 500 Ft

 

 

Alapdíj 10,001-20,000 kg:

2 990 Ft

Törékeny árukezelés:

2 240 Ft

Csomagolási/logisztikai költség:

2 500 Ft

 

 

Alapdíj 20,001-40,000 kg:

5 990 Ft

Törékeny árukezelés:

4 490 Ft

Csomagolási/logisztikai költség:

2 500 Ft

 

Raklapos áruszállítás:

Raklapos áruszállítás bruttó alap költsége: irányítószám alapján, az ország területén hat zónára bontva, adott raklapra csomagolt áru súlyától függően változik.

Házhoz szállítási zónák irányítószám szerinti besorolása az Általános Szerződési Feltételek 1. számú mellékletében került rögzítésre.

Tájékoztató jellegű raklapos áruszállítás alap díjszabását a következő táblázat tartalmazza:

 

Kiosztás

Mini Raklap Nettó

125 kg-ig

Quarter raklap Nettó

225 kg-ig

Half Raklap Nettó

475 kg-ig

Light Raklap Nettó

725 kg-ig

Full Raklap Nettó

1.075 kg-ig

1. Zóna

14.900 Ft

18.900 Ft

20.500 Ft

22.500 Ft

23.500 Ft

2. Zóna

15.500 Ft

19.500 Ft

21.000 Ft

23.500 Ft

25.000 Ft

3. Zóna

16.500 Ft

20.500 Ft

22.000 Ft

24.500 Ft

25.500 Ft

4. Zóna

17.500 Ft

21.000 Ft

22.500 Ft

25.000 Ft

26.000 Ft

5. Zóna

18.500 Ft

22.000 Ft

23.500 Ft

26.000 Ft

27.000 Ft

6. Zóna

19.500 Ft

24.000 Ft

25.500 Ft

28.500 Ft

30.000 Ft

 

Amennyiben Felhasználó a rendelés leadása után módosítja a rendelés részleteit, akkor a módosítás utáni állapot alapján kerül meghatározásra a szállítási költség.

Szállítást háztól-házig vállaljuk.

 

Házhoz szállítás általános tranzit ideje csomagküldéskor 2-3 munkanap, raklapos áruszállítás esetén 3-4 munkanap, a rendelés fizetési kötelezettsége teljesítésének napjától számítva.

A termékek szállítási ideje rendelésenként változó. A készleten lévő termékeket 2-3 munkanapon belül, a raktáron nem tartott termékeket pedig azok web áruházunkba történő beérkezését követően szállítjuk. Az áru beérkezéséről telefonon értesítjük.

A szállítás időpontját és feltételeit minden esetben a megrendelést követően e-mailen, vagy telefonon egyeztetjük.

A kiszállítás előtti napon telefonon és e-mailben értesítjük Önt a csomag feladásáról.  Természetesen minden szállításnak külön költsége van.

A számlát (és ha tartozik a termékhez, a jótállási jegyet) a csomag tartalmazza.

A csomagok kiszállítását futárszolgálatunk végzi Magyarország egész területén a megadott szállítási címre munkaidőben 08:00-17:00 óra között. Szombaton és vasárnap nincs kiszállítás. A termékek kézbesítését kétszer kísérli meg a futárszolgálat két egymást követő munkanapon. Ha sikertelen az átvétel, akkor is köteles a vásárló kifizetni a szállítási költséget. A megrendelések kézbesítése előtt egy-két órával a futár a megadott telefonszámon értesíti a vásárlót a termékek érkezéséről.

A megrendelések kiszállítása során előfordulhatnak rendkívüli esetek, amelyek késedelmet okozhatnak, mint pld. időjárási tényezők, közlekedési tényezők stb. Ilyen esetekben türelmüket és elnézésüket kérjük. Ha a csomagot nem kapja meg az általunk visszaigazolt időponton túl 2 munkanappal, akkor haladéktalanul jelezze azt vevőszolgálati munkatársainknak.

Gerőcs Kerámia Webáruház a legnagyobb gonddal csomagolja és adja fel hibátlan, leellenőrzött termékeit. Kizárólag hibátlan, ellenőrzött termékeket indítunk útnak. A legnagyobb precizitás ellenére is előfordulhat szállításból eredő sérülés. Természetesen a rajtunk kívül álló okból eredő problémákat is kezeljük. Ennek érdekében kérjük tegye a következőket, mert kizárólag az utasítások betartásával tudjuk kezelni a szállítással kapcsolatos panaszokat. Az átvételt követően ellenőrizze a termékek sértetlenségét.

Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni. Sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni.

Mennyiségi, valamint sérülés miatti reklamáció abban az esetben fogadható el maradéktalanul, amennyiben a csomag felbontásáról videó felvétel készül. Azon felvételen jó minőségben és egyértelműen látszik felvétel indulásakor a csomag bontatlansága (minden oldalról), valamint a csomag teljes tartalma, amit a felvétel vágatlanul rögzít. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el!

Kérjük, a leírtak betartását, mivel az átvételt követően a jegyzőkönyv hiányában Ön nem tudja bizonyítani, hogy nem Önnél sérült meg a termék, nem-e Ön ejtette le, törte össze az átvételt követően. A számlán szerepel minden tétel, amit megrendelt, de ha Ön úgy találja, hogy nem érkezett meg minden, erről is jegyzőkönyvet kell készítenie. Ez a hivatalos eljárás eltarthat néhány munkanapig, de vevőszolgálati munkatársaink a gyors és rugalmas ügyintézést képviselik.

Kérjük, hogy olyan szállítási címet jelöljön meg a megrendelésnél, ahol Ön napközben is elérhető, illetve az adatainál a telefonszámát is adja meg, hogy ha kézbesítés közben bármilyen probléma felmerülne, a szállító felvehesse Önnel telefonon a kapcsolatot. A kiszállítási értesítőt követő munkanapon a csomagazonosító szám segítségével Ön is érdeklődhet a csomag állapotáról a vevőszolgálatunkon.

A kiszállítás során a termék átadásakor a Vevő (címzett) felel a termék átvételéért.
Amennyiben az építési helyszín behajtási engedélyhez kötött övezetben található, ezt a cégünknek jeleznie kell. A behajtási engedély beszerzése és fuvarozó részére történő átadása a Vevő feladata. A Vevő köteles gondoskodni arról, hogy a behajtási engedélyt legkésőbb a behajtás megkezdését megelőzően átadja a fuvarozást végző részére.
A házhoz szállítás és a telken belüli talajra történő lerakodás csak olyan szilárd útburkolaton lehetséges, mely közlekedésére is alkalmas, illetve lehetővé teszi a termék biztonságos, törésmentes elhelyezését.


Ha a megadott szállítási cím 40t/ 25 t össztömegű járműszerelvény vagy ennél kisebb meghatározott szállító eszköz közlekedésére, illetve a biztonságos lerakodásra alkalmatlan, vagy a behajtási engedély legkésőbb a tervezett behajtás megkezdése előtt nem kerül a fuvarozást végző részére átadásra, úgy a Vevő köteles más lerakodóhelyről saját költségére gondoskodni, és az ezzel kapcsolatban felmerült szállítási többletköltségeket cégünk részére megtéríteni. A Vevő győződjön meg arról, hogy a szállításnak vagy lerakodásnak nincs akadálya, amennyiben van tájékoztassa cégünket.


Ha a teljesítés a jelen pontban említett okok miatt meghiúsul, az újbóli kiszállítást csak a Vevő költségére ismételjük meg. Ez esetben a Vevőnek az újbóli kiszállítási költségét előzetesen (a szállítás megkezdése előtt) meg kell fizetnie cégünk részére.
Amennyiben a Vevő kötelezettsége ellenére nem jelzi a gépjárművontatóra történő rakodási igényét, akkor az ebből eredő pluszköltség a Vevőt terheli.
A szerződésszerű teljesítés elismerése úgy történik, hogy a Vevő (címzett), vagy képviselője a szállítólevelet szállítás megtörténtekor aláírja.
A szállításkor az áru átvételekor a Vevőnek (címzettnek), vagy képviselőjének a helyszínen jelen kell lennie. Amennyiben a Vevő (címzett) nincs jelen az áru átvételekor és képviseletéről sem gondoskodott, úgy az a Vevő kockázatát képezi. Ha a konkrét szállítási napon a Vevő vagy képviselője az átvételnél személyesen - erre irányuló kötelezettsége ellenére - nem jelenik meg, és képviseletéről sem gondoskodott, a szerződésszerű teljesítést a termék lerakásával megtörténtnek tekintjük.
A szállításból eredő esetleges töréskárt a Vevő (címzett) köteles a szállítólevélen feltüntetni, illetve ha az átvételnél sem vevő, sem képviselője nincs jelen, az esetleges töréskárt fényképekkel, de legkésőbb 3 munkanapon belül írásban bejelenteni. Ezen határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.

A Vevő (címzett) köteles a törött darabokat a kárigény jogosságának megállapításáig megszámolható és ellenőrizhető állapotban a lerakás helyszínén megőrizni.